WEBCON BPS

Platforma do szybkiej automatyzacji procesów biznesowych i zarządzania obiegiem dokumentów z unikalną technologią InstantChange™

Webcon

Powstał z myślą o działach IT i zespołach odpowiedzialnych za optymalizację procesów biznesowych.

Pozwala skrócić czas dostarczania aplikacji, jednocześnie zmniejszając ryzyko projektów IT

Brak kodowania to szybkie wdrożenie i większe bezpieczeństwo inwestycji oraz łatwy rozwój aplikacji w przyszłości.

Stworzone, wdrożone i uruchomione? To dopiero początek!

Większość firm przyznaje, że ich największym wyzwaniem jest bieżące zarządzanie zmianami. Dzięki technologii InstantChange™ możesz skutecznie dostarczać i rozwijać aplikacje także wtedy, gdy założenia biznesowe podlegają ciągłym zmianom.

Technologia InstantChange™  - szybko zrealizujesz pomysły na nowe aplikacje i obiegi dokumentów. Nawet po wdrożeniu będziesz mógł je na bieżąco dostosowywać  do dynamicznie zmieniających się potrzeb biznesu.

    InstantChange™ jest integralną częścią:

  • Silnika workflow
  • Silnika reguł biznesowych
  • Silnika formularzy
  • Silnika integracji
  • Silnika migracji

Architektura platformy WebCon

Integracja

Integracja

Agregowanie danych z różnych systemów

Agregowanie danych z różnych systemów

Wizualne konfiguracje interface

Wizualne konfiguracje interface

Prosta implementacja reguł biznesowych

Prosta implementacja reguł biznesowych

Wbudowane raporty procesowe

Wbudowane raporty procesowe

Możliwość implementacji AI, ML, RPA

Możliwość implementacji AI, ML, RPA

Szybkie tworzenie aplikacji low-code

Szybkie tworzenie aplikacji low-code

API i SDK dla developerów

API i SDK dla developerów

Bogaty Interface użytkownika

Bogaty Interface użytkownika

Workflow & Formularze

Twórz kompletne aplikacje metodą drag&drop, korzystając z graficznego interfejsu WEBCON BPS Designer Studio. Brak kodowania to szybkie dostarczanie rozwiązań i łatwe zarządzanie zmianą.

Silnik reguł biznesowych

Kontroluj zachowanie i logikę swoich aplikacji za pomocą reguł biznesowych. Modyfikuj je na bieżąco, zagnieżdżaj i wykorzystuj ponownie, aby wydajnie zarządzać zmianami.

Zarządzanie dokumentami

Używaj kodów kreskowych, by uprościć skanowanie dokumentów. Automatycznie wypełniaj formularze dzięki OCR i technologii inteligentnego rozpoznawania treści. Generuj pliki Word, Excel i PDF, gdy tylko tego potrzebujesz.

Integracja

Automatycznie uruchamiaj obiegi w oparciu o zdarzenia w zewnętrznych rozwiązaniach. Wykorzystuj dane zgromadzone w systemach ERP, CRM, SharePoint i innych źródłach, korzystając z webserwisów i zapytań SQL.

Sprzedażowe i Marketingowe:

  • Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
  • Automatyzacja procesów marketingowych
  • Akceptacja i publikacja treści
  • Obsługa kampanii maili
  • Publikacje w mediach społecznościowych
  • Planowanie wydarzeń i działań
  • Obsługa procesu zakupowego
  • Rozliczanie wydatków

Procesy Operacyjne:

  • Obsługa korespondencji i spraw
  • Repozytorium dokumentów i DMS
  • Opracowywanie i akceptacja umów
  • Zarządzanie procedurami ISO
  • Zarządzanie jakością i audytami
  • Zarządzanie cyklem życia produktu
  • Zarządzanie reklamacjami i zwrotami
  • Zarządzanie flotą

Procesy Finansowe:

  • Budżetowanie, planowanie inwestycji, zgłaszanie zapotrzebowania na zakupy
  • Przetwarzanie RFI, RFP, zamówień oraz obsługa przetargów
  • Akceptacja faktur kosztowych
  • Automatyzacja płatności
  • Zarządzanie limitami kredytowymi
  • Zarządzanie podwykonawcami
  • Autoryzacja dostawców
  • Akceptacja i zwrot kosztów delegacji

Procesy Kadrowe:

  • Rejestracja obecności
  • Obsługa zatrudnienia pracownika
  • Obsługa wniosków urlopowych
  • Obsługa ocen okresowych
  • Obsługa zezwoleń na pracę w warunkach specjalnych
  • Obsługa planów emerytalnych
  • Zarządzanie pracownikami zdalnymi
dots

Kontakt

Chętnie porozmawiamy i spotkamy się w jednym z naszych biur.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz opowiedzieć o swoich potrzebach i pomysłach.

contact

Siedziba Warszawa

Budynek PLATINIUM 5

ul. Domaniewska 44a

02-672 Warszawa

+48 22 448 70 00
contact

Oddział Łódź

Ogrodowa Office

ul. Ogrodowa 8

91-065 Łódź

+48 22 343 06 00
contact

Oddział Rzeszów

Biurowiec SKYRES

ul. Warszawska 18

35-205 Rzeszów

+48 22 448 70 00