Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce plików cookies
Akceptuję pliki cookies

K2 Web Systems zmienia się w FABRITY i wprowadza nową strategię wzrostu

K2 Web Systems, dostawca rozwiązań informatycznych dla przedsiębiorstw, podjął decyzję o zmianie nazwy na FABRITY. Wraz z przyjęciem nowej marki spółka wprowadza nową strategię, zakładającą m.in. koncentrację na rozwoju kompetencji własnych w obszarze zarządzania procesami biznesowymi i obiegiem dokumentów. W perspektywie 2 lat firma planuje stworzenie w swoim łódzkim oddziale jednego z największych centrów kompetencyjnych w zakresie Business Process Management w Polsce. FABRITY przewiduje utrzymanie w tym roku dynamiki wzrostu przychodów ze sprzedaży z 2013 roku, która wyniosła 30%.

FABRITY, do niedawna K2 Web Systems, to spółka należąca do Grupy K2, zapewniająca firmom kompleksowe wsparcie w zakresie rozwoju oprogramowania dla biznesu, doradztwa i realizacji projektów informatycznych. Firma tworzy i wdraża dedykowane rozwiązania informatyczne, które obok najwyższej jakości technologii i funkcjonalności systemu, charakteryzuje dbałość o doświadczenia użytkowników (UX) zgodnie z nowatorską koncepcją Design Thinking.

Rozwój usług własnych i koncentracja na BPM

Plany spółki na 2014 rok zakładają wzrost przychodów ze sprzedaży oprogramowania biznesowego na zamówienie, a także usług, związanych z budową aplikacji do zarządzania procesami biznesowymi oraz zarządzania zawartością i obiegiem dokumentów.

- W ciągu ostatniego roku zanotowaliśmy wzrost sprzedaży usług własnych o 30 %. Mamy nadzieję, że obecny rok również będziemy mogli zaliczyć pod tym kątem do udanych – mówi Tomasz Burczyński, prezes zarządu FABRITY. – Obok realizacji projektów z obszaru Business Process Management oraz Enterprise Content Management chcemy wzmocnić sprzedaż projektów wdrożeniowych w zakresie Business Intelligence oraz tworzenia oprogramowania korporacyjnego na platformy mobilne – dodaje.

Rozwiązania branżowe nie tylko dla największych

Spółka planuje nadal koncentrować się na obsłudze dużych klientów z branży finansowej, przemysłu oraz sektora farmaceutycznego i telekomunikacyjnego. W tym roku szczególny nacisk zostanie położony na rozwój oferty dla sektora energetycznego. W portfelu wdrożeniowym FABRITY znajdują się projekty realizowane m.in. dla takich firm, jak KGHM, Getin Bank, PKO BP, PZL Mielec, Sanofi, czy Toyota Bank Polska. Firma planuje także konsekwentne poszerzanie usług dla średnich przedsiębiorstw, udostępniając własne rozwiązania biznesowe w modelu Software-as-a-Service (SaaS).

- Aplikacje w modelu SaaS będą udostępniane w oparciu o infrastrukturę chmury spółki Oktawave, również wchodzącej w strukturę Grupy K2. Na początku w ofercie pojawi się aplikacja wspierająca zarządzanie procesami innowacji oraz rozwiązania z obszaru Human Capital Management – komentuje Burczyński.

Rozwój łódzkiego Centrum Kompetencyjnego

W perspektywie dwóch lat, spółka planuje stworzenie jednego z największych centrów kompetencyjnych w obszarze BPM w Polsce. Będzie to możliwe dzięki dalszym inwestycjom w rozwój umiejętności zespołu. W ostatnim czasie spółka znacznie powiększyła grono pracowników, a do końca roku liczba inżynierów, analityków biznesowych, programistów i konsultantów biznesowych, zatrudnianych w Warszawie i Łodzi ma przekroczyć 80 osób. Zatrudnienie w spółce wzrośnie tym samym o ponad 25%.

- FABRITY opiera swój rozwój na unikatowych kompetencjach pracowników. W kolejnych latach będziemy aktywnie inwestować w rozbudowę zespołu i zapewniać możliwość rozwoju w różnorodnych obszarach biznesu informatycznego. Nasz program rekrutacyjny pozwala nam na wyławianie z rynku prawdziwych pereł, a tym samym powiększanie grona specjalistów o najlepszych, co z pewnością docenią klienci – komentuje Burczyński.

FABRITY – twórcze podejście do biznesu

Wprowadzeniu nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy spółki na FABRITY. Marka pozostanie nadal związana z Grupą K2 Internet, gdzie rozwijała się przez ostatnie 10 lat jako K2 Web Systems.

- Źródłem nowej nazwy firmy jest łacińskie słowo Fabri, czyli twórcy. Wszystkie tworzone przez nas systemy opierają się na realnych potrzebach przedsiębiorstw i wspierają realizacje zakładanych przez nie celów biznesowych – komentuje Tomasz Burczyński. – Tworzymy dedykowane rozwiązania, dopasowane nie tylko do potrzeb konkretnej branży, ale projektowane często według unikatowych potrzeb przedsiębiorstwa. W swoich działaniach kładziemy nacisk na twórcze rozwiązywanie problemów i rzetelną realizację projektów. Nowa nazwa firmy – FABRITY - doskonale odzwierciedla nasze kluczowe wartości.