Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce plików cookies
Akceptuję pliki cookies

Raportowanie

Korzystaj z zaawansowanych możliwości raportowania, aby otrzymywać m.in. informacje na temat przebiegu procesów awizacji, zdarzeń mających miejsce na terenie organizacji, aktualnej liczby pracowników przebywających na terenie przedsiębiorstwa oraz czasu przebywania w określonych strefach.

Moduł systemu umożliwia raportowanie danych dotyczących realizacji procesów awizacji, przypisania i aktywności kart HID oraz pobytu osób w poszczególnych strefach objętych kontrolą dostępu. Dzięki wdrożeniu modułu raportowania otrzymasz pełne informacje na temat standardowego i odbiegającego od normy ruchu osób i pojazdów na terenie przedsiębiorstwa.

Moduł raportowanie

Podstawowe funkcjonalności:

  • Funkcja raportowania, np. pozwalającą ustalić ścieżkę, po jakiej poruszała się konkretna osoba w strefie chronionej czy listę osób znajdujących się na danym obszarze w określonym przedziale czasowym.
  • Funkcję alertowania, która umożliwia informowanie o przekroczeniu dopuszczalnego czasu pobytu pracownika w strefie warunków szkodliwych dla zdrowia.

Moduł raportowania pozwala na zwiększenie widoczności i przejrzystości działań w zakresie ruchu odbywającego się na terenie przedsiębiorstwa. w ramach modułu integrowane są dane dotyczące wszystkich zdarzeń na określonym obszarze i w ustalonym czasie. Zaawansowane możliwości filtrowania gwarantują podgląd informacji kluczowych dla firmy, usystematyzowanie dany i ich wizualizację w przejrzystej formie. Dane stanowić mogą podstawę do identyfikacji nieprawidłowości w ramach procesu, wykrycia sytuacji tworzących potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa organizacji. w oparciu o uzyskane informacje możliwe jest wprowadzenie usprawnień i eliminacji nieprawidłowości w obszarach o których znaczeniu dla bezpieczeństwa Klient możne nie mieć nawet świadomości.