Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce plików cookies
Akceptuję pliki cookies

Serwis aplikacji biznesowych

Serwis aplikacji

Otrzymaj specjalistyczne wsparcie (specjalistyczną opiekę serwisową) już po wdrożeniu rozwiązania, aby mieć pewność że nic nie zakłóci działań Twojego przedsiębiorstwa.

 

Zapewniamy usługi związane z bieżącym serwisowaniem, opieką eksploatacyjną i rozwojem funkcjonalnym rozwiązań biznesowych w formie II-giej i III-ciej linii wsparcia.

W naturalny sposób utrzymujemy stworzone przez nas rozwiązania, a także przejmujemy opiekę utrzymaniową nad rozwiązaniami zbudowanymi przez innych dostawców.

Oferujemy standardowe procesy opieki serwisowej lub dostosowujemy konfigurację procesu do szczegółowych wymagań klienta.

Utrzymujemy środowiska deweloperskie i UAT.

Obsługujemy pełen cykl obsługi incydentu, w tym diagnostyka, kontrola jakości, usuwanie usterek, testy regresyjne, wdrożenie.

Zapewniamy utrzymanie SLA na poziomie czasu rekcji na zgłoszenie oraz na poziomie zapewnienia rozwiązania lub obejścia.

Jak to robimy?

  • Dedykowany telefon alarmowy
  • Procesy obsługi dostosowane do wymagań klienta
  • Narzędzia wpierające procesy utrzymania
  • Gwarancja czasu reakcji i czasu rozwiązania problemu
  • Pełna przezroczystość procesu obsługi oprogramowania
Serwis aplikacji

Help desk

Zapewnij użytkownikom wsparcie i gwarancję szybkiego rozwiązywania  problemów technicznych w zakresie aplikacji biznesowych. 

Świadczymy usługi bezpośredniego wsparcia użytkowników końcowych aplikacji biznesowych (I-wsza linia wsparcia).

Oferujemy standardowy proces obsług zgłoszeń wraz niezbędnymi narzędziami lub projektujemy proces zgodnie z wymaganiami klienta.

Zapewniamy możliwość wielokanałowego kontaktu dla użytkowników końcowych.

Współpracujemy z realizowaną przez nas lub inną firmę II-gą linią wsparcia dla oprogramowania.

Dostarczamy kompleksową obsługę procesu – od przyjęcia zgłoszenia, do potwierdzenia rozwiązania z użytkownikiem końcowym.

Zapewniamy kontrolę wykonania warunków SLA związaną z usuwaniem usterek oprogramowania i monitoring procesów obsługowych.

Jak to robimy?

  • Wielokanałowe przyjmowanie zgłoszeń
  • Indywidualnie zaprojektowany proces obsługi
  • Kategoryzacja zgłoszeń
  • Wsparcie merytoryczne dla użytkowników końcowych
  • Organizacja procesów usuwania usterek i kontrola SLA
Help desk