Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w naszej Polityce plików cookies
Akceptuję pliki cookies

Zarządzanie innowacjami

Rozwiązanie stanowi rezultat wieloletnich doświadczeń w obszarze wsparcia procesów innowacyjnych. Zarządzanie innowacjami będące de facto zespołem odpowiedzialnym za prowadzenie i wsparcie kampanii innowacyjnych w zakresie kluczowych obszarów biznesowych.

System wspiera aktywizację potencjału pracowników i wykorzystanie go do realizacji celów biznesowych poprzez prowadzenie kampanii informacyjnych skoncentrowanych wokół konkretnych obszarów (np. rozwój sprzedaży, racjonalizacja produkcji, efektywność komunikacji). Precyzyjne cele kampanii, wsparcie ekspertów oraz promowanie aktywności umożliwiają budowanie kultury organizacji, w której oddolne inicjatywy są szanowaną i cenioną wartością.

System udostępnia narzędzia analityczne umożliwiające stałą obserwację cyklu życia kampanii oraz monitorowanie aktywności ich uczestników.

Przeznaczenie:

  • Duże organizacje o złożonej strukturze organizacyjnej, które chcą udrożnić kanały przepływu informacji
  • Firmy, które wymagają ciągłego zaangażowania pracowników w doskonalenie produktów i usług.

Najważniejsze funkcje:

  • Kampanie innowacyjne

    • Narzędzia do zbierania, rozwijania oraz oceny pomysłów pracowników w założonym przez sponsora kampanii obszarze tematycznym
    • „Otwarta skrzynka” jako miejsce do zgłaszania dowolnych pomysłów i wniosków (również anonimowo)
    • Najlepsze efekty kampanii uzyskiwane są przy wsparciu opiekunów / animatorów z Centrum Innowacji oraz właściwych ekspertów merytorycznych.
    • Funkcje wspierające kolaborację i dyskusję nad pomysłami umożliwiają aktywizację uczestników kampanii oraz przekształcenie ich z obserwatorów w pomysłodawców.
  • Bank pomysłów

    • Repozytorium pomysłów wraz z wątkami dyskusji, recenzją ekspertów oraz analizą wykonalności i statusu wdrożenia
    • Narzędzia służące do wieloaspektowej analizy zgłoszonych pomysłów
    • Możliwość raportowania i publikacji rezultatów kampanii
    • Wsparcie analizy aktywności pracowników zaproszonych do udziału w kampanii